hjalmarsson97

Direktlänk till inlägg 25 augusti 2013

Livet leker? Nae..?

Av Sofia Hjalmarsson - 25 augusti 2013 20:52

Hur har man de med livet igenkligen? Helt okej man får väl inte klaga?! Min första dröm har gått i uppfyllelse rätt enkel för många men jag har fått jobba för de! Min "lilla" dröm va att komma in på mitt gymnasie! Jag mår väl bra allmänt! Förlorade på matchen sist men de är väl inget å lipa över va fan! Musiken går bra ett litet projekt ;) har inte gjort så mycket ihelgen förövrigt! Men vi hörs natti <3 (dom fula brillorna har fått åka på igen...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia Hjalmarsson - 24 februari 2015 21:31

   

Av Sofia Hjalmarsson - 28 januari 2015 18:03


Ja asså har inte skrivt något på vet inte hur länge... men de har varit en hel del nu på sistone! i måndags gjorde jag klart min matte kurs så glad och stolt över mig själv!  Lite mycket i skola, träningen har kommit igång och lite träningsmatche...

Av Sofia Hjalmarsson - 1 december 2014 21:47


Av Sofia Hjalmarsson - 26 november 2014 20:30


va och klippte mig idag!

Ovido - Quiz & Flashcards