hjalmarsson97

Alla inlägg under juli 2013

Av Sofia Hjalmarsson - 13 juli 2013 19:28

Ja som i rubriken! Jag har tänkt på en sak.... Vad skulle man göra om man inte hade folk i sin omgivning som bryr sig om en! För jag har snackat med en underbar person i några dagar, asså de är sjukt vad schysst, förstående å allt helt underbar asså <3 Aja nu ska jag gå å lägga mig är lite smått sjuk så natti pöss <3

Av Sofia Hjalmarsson - 11 juli 2013 20:47

När jag kom hem idag från jobbet så ser jag de här

Å de första jag tänkte hämta nutellan!!

Men ja de slutade med att mamma tvingade mig att rensa de....

Av Sofia Hjalmarsson - 10 juli 2013 08:40

Hopp då är de torsdag å jag har jobbat hela veckan.... Så nu står jag här på busshållplatsen och har precis cyklat hit :) ja vet inte vad jag ska skriva men frågestunden kommer förhoppningsvis snart så pöss på er :)<3

Av Sofia Hjalmarsson - 9 juli 2013 19:12

Ni får en liten bild bomb för jag orkar verkligen inte skriva mer efter jobbet så förlåt pöss <3

Av Sofia Hjalmarsson - 7 juli 2013 17:38

Jag vet jagg tappar bort mig okej?

Min sista skolavslutning! Lyssna å njut?

<3
 
 

Av Sofia Hjalmarsson - 5 juli 2013 22:44

Idag har jag bara varit hemma så kom en kompis sen! Nu har jag bakat å kakan står i ugnen :) nu sitter jag bara å chillar ;) å jag kollar på söderkåkar fy fan vad jag älskar den ;)) imon får vi gäster ska bli kul :) längtar :)) så natti pöss :)) <3

Av Sofia Hjalmarsson - 4 juli 2013 20:23

Tryckte ner mig själv i sängen efter som jag är så sjukt trött och är inte på topp... Känner att jag måste städa kommer en kompis imon tror jag :s å mitt rum är inte jätte fint just nu..... Aja vet inte riktigt vad jag ska skriva mer så fortsätt fråga ilf pöss å natti <3

Av Sofia Hjalmarsson - 4 juli 2013 12:59

Sitter på pappas jobb å har varit här å städat sen kl 8 typ så nu är jag klar så är de någon som kan tänkandet å skriva lite med på kik kanske? Heter sofffiiah så skriv gärna pöss <3

Ovido - Quiz & Flashcards