hjalmarsson97

Alla inlägg under juni 2013

Av Sofia Hjalmarsson - 16 juni 2013 23:57

Tjenare.... 


Nu kör vi med dag 27!

Något jag vill ändra på på min kropp!

De finns mycket men jag tar bara några grejer!!!


Första är nog min mage! Den kunde ju vara plattare!....

Mina lår!

Å just nu kommer jag inte på mer...

Innan i dag kom jag på hur mycket som helst, men nu är jag cp trött så.....

Natti ni får en bild på mig från i fredags :) puss på er <3

 

Av Sofia Hjalmarsson - 15 juni 2013 22:31

Vem jag sms när jag är nere!


Julia helt klart!

Hon finns då alltid där för mig!

Och Kevin  om jag vill bli glad å vill skratta för han har alltid något kul att skriva"!!!

<3

Ja jag har slutat skolan ännu en gångg och byta skola!

Komma närmare vuxen livet!

Hlet sjukt vad jag lipade igår asså! aja kommer sakna alla från 9:an Och särskillt lärana! <3

Aja natti :) <3

   

Av Sofia Hjalmarsson - 13 juni 2013 18:31

Asså jag börjar fan lipa snart....

Jag slutar skolan i mon ska bli äldre och börja gymnasium.....

Men saken är den, alla underbara lärare som har hjälpt mig med precis allt....

Kommer sakna dom såååååå sjukt mycket!!!

Våra underbara metorer och alla andra lärare!!! SJUKT!!!

Ska sjunnga imon med, kommer typ stå där framme och börja lipa!!!

Har varit med om mycket skit som jag aldig kommer glöma som inte är bra, men jag har även haft roliga/bra stunder med lärare och kompisar"!!! 

Så sjukt jobbigt känner jag....'

Aja natti :'( <3


Av Sofia Hjalmarsson - 13 juni 2013 18:31

Asså jag börjar fan lipa snart....

Jag slutar skolan i mon ska bli äldre och börja gymnasium.....

Men saken är den, alla underbara lärare som har hjälpt mig med precis allt....

Kommer sakna dom såååååå sjukt mycket!!!

Våra underbara metorer och alla andra lärare!!! SJUKT!!!

Ska sjunnga imon med, kommer typ stå där framme och börja lipa!!!

Har varit med om mycket skit som jag aldig kommer glöma som inte är bra, men jag har även haft roliga/bra stunder med lärare och kompisar"!!! 

Så sjukt jobbigt känner jag....'

Aja natti :'( <3


Av Sofia Hjalmarsson - 13 juni 2013 18:31

Asså jag börjar fan lipa snart....

Jag slutar skolan i mon ska bli äldre och börja gymnasium.....

Men saken är den, alla underbara lärare som har hjälpt mig med precis allt....

Kommer sakna dom såååååå sjukt mycket!!!

Våra underbara metorer och alla andra lärare!!! SJUKT!!!

Ska sjunnga imon med, kommer typ stå där framme och börja lipa!!!

Har varit med om mycket skit som jag aldig kommer glöma som inte är bra, men jag har även haft roliga/bra stunder med lärare och kompisar"!!! 

Så sjukt jobbigt känner jag....'

Aja natti :'( <3


Av Sofia Hjalmarsson - 11 juni 2013 11:20

Jaha.... Tjenare, har klass Dag, så vi är någonstans i viAmanda å chillar.... Senare idag så ska jag öva till skolavslutningen... Men vi chillar vidare här hejdå <3

Av Sofia Hjalmarsson - 10 juni 2013 21:15


Bara för att jag inte orkar skrivaa.....
 

Av Sofia Hjalmarsson - 7 juni 2013 19:09

Något jag är beroende av....

hmmm.....

Asså detta är så sjukt svårt!

Men musik (gitarren)

Godis :3

Mina vänner/famolj

Mobilen...

Det var väl denna dagen!

Har solat städa tyyp.... för imon kommer en kompis!

Så natti :# <<3

 

Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Vill ni ha mer filmer när jag sjunger?
 JA
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards