hjalmarsson97

Direktlänk till inlägg 22 april 2013

Jaha ja

Av Sofia Hjalmarsson - 22 april 2013 20:47

Hejsan :)


Mårnog inte riktigt bra just nu... Har typ inte sovit på 3 nätter, inte ätit ordentligt för jag mår så illa....

jaja.... Idag skola, bra att man har fina vänner som muntrar upp en :)

Imon skola sen ska jag öva tills jag ska sjunga i kyrka och tillslut fotbolls träning.... får hålla tummarna att jag inte svimmar.......

Har kollat fotboll och typ inget mer idag..... Ska gå å lägga mig om en stund och sen om jag kan få bort mina tankar....

så natti :) <3


 
 
Ingen bild

klklklkl

23 april 2013 23:56

inte sovit på tre nätter..lite överdrivet kanske...skulle inte gå...isåfall skulle du typ halvsova på dagarna och ditt humör vara förfärligt.. stackars dina kompisar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia Hjalmarsson - 24 februari 2015 21:31

   

Av Sofia Hjalmarsson - 28 januari 2015 18:03


Ja asså har inte skrivt något på vet inte hur länge... men de har varit en hel del nu på sistone! i måndags gjorde jag klart min matte kurs så glad och stolt över mig själv!  Lite mycket i skola, träningen har kommit igång och lite träningsmatche...

Av Sofia Hjalmarsson - 1 december 2014 21:47


Av Sofia Hjalmarsson - 26 november 2014 20:30


va och klippte mig idag!

Ovido - Quiz & Flashcards