hjalmarsson97

Alla inlägg under mars 2013

Av Sofia Hjalmarsson - 15 mars 2013 22:17

Tjenare orkar inte skriva något långt innlägg så gör det över mobilen.... Påväg att svimma i går på träningen helt sjukt vad yr jag blev.... Ikväll sitter jag bara hemma å halft sover.... Imon ska jag till simon :) så får vi se om det blir något mer! Godnatt :)<3

Av Sofia Hjalmarsson - 13 mars 2013 19:28

Nämen tjenare :3


Vi hade ju hemkunskaps prov förra   veckan och vi fick tillbaka de idag blev faktisk nöjd för en gångs skull..... ett D det är kanske inte så högt men det är bra för att vara jag och jag är nöjd!

Fick gå hem idag så kallt! frös fan ihjäl.....

Imon skola, kanske konfa måste dit egnkligen sen träna.....

jepp jepp 

nu ska jag glo på tv  så godnnat :) <3

     


Av Sofia Hjalmarsson - 12 mars 2013 20:26

Tjenare :)


Tack för alla gulliga kommentarer så gulliga ni är :3 

Igår var det skola som vanligt och Julia följde med mig hem så typ gjorde vi inget speciellt senare på kvällen så badade vi i bubbelbadet :D

Ida hade vi studiedag så vi åkte in till stan å jag köpte: ett armband, öronhänge, klänning, godis, bh och GODIS kommer bild sen :)

efter Julia åkte hem så började jag skriva på ett svenska arbete sen kom jag intelängre så nu sitter jag här och gör iniget speciellt! :)

Men godnatt :) <3

             

Av Sofia Hjalmarsson - 9 mars 2013 19:14


 
 

Det gick inte speciellt bara att spela in så nu fick det bli så här!!! Tog en låt från skivan och la in lite bilder!!! KOMENTERA :D <3

.

Av Sofia Hjalmarsson - 8 mars 2013 20:48

Tjenare :)


Ikäll fick det bli en lugnt  tråkig hemma kväll.....

Fick våra klasströjor idag jätte nöjd :)

Imon funderar jag på att följa med å jobba hos pappa bara för att födriva tiden och tjäna lite pengar.....

å om de är någon som vill hitta på något MESSA mig!

Skit tråkig helg.... 

hade inte mer att skriva nu ilf....

så godnatt <3

         

(Y)

Av Sofia Hjalmarsson - 6 mars 2013 21:20

Jaoooo


Tjenare :)


Igår hoppade jag ju trräningen efter som jag var tvungen att plugga å lite sånt och min bror fyllde år också..... :) 

Idag hade jag prov å förhopningsvis så gick det bra!

Hkk är inte mitt starka ämne inte skrivandet illf....

Fast vilket ämne är mitt starka, har nog inget går inte speciellt bra för mig....

Sen idag så fick jag mina pengar för tårtan jag gjorde till min gud far! fick fan 300....

så glad dom ska jog dock spara men jag :D

hade lite tråkigt så jag tog lite fula bilder igen!

men jag godnatt ':) <3

             




























(Y)

Av Sofia Hjalmarsson - 4 mars 2013 21:28

Asså måndagar är nog den sämsta degen som finns.....

Aja min lördag tillbringade jag med Simon <3 

som sov här till söndagen men jag fick gå upp å göra en tårta för min gudmor hade beställt en.....

haha sen  fick jag jätte lågt blodsocker osv så jag svimmade .... haha yeey xd

Aja de gick bra ilf har bara en  bula i bakhuvudet eftersom jag slog i handfatet...... xd

Aaa i dag var det ju skola tråkigt som vanligt men alltid lika kul att träffa alla igen -:))

Imon skola och träning ......

Så ja godnatt alla :) <3

           

Av Sofia Hjalmarsson - 1 mars 2013 20:43

Tjenare :)



Ja skola som vanligt......

Kommer hem och sätter mig vid datan.....

Ågör ingenting typ....¨Sen drog vi in till stan och käkade på en kina resturang....'

Nu sitter jag bara här och har sjukt tråkigt....

Funderar på att gå ut och hämta ett par höselskyd för mina hundar låter sjukt mycket när dom bråkar....

Imon ska jag typ baka in till stan.... å inget mer.....

Saknar Simon....... <3

Aja godnatt  <3

Hade tråkigt så tog lite bilder......

             


Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Vill ni ha mer filmer när jag sjunger?
 JA
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards