hjalmarsson97

Alla inlägg under februari 2013

Av Sofia Hjalmarsson - 13 februari 2013 17:10

Tjenare.....


Har verkligen panik..... vi ska skriva en låt på musiken....

Så är det en kille i mon grupp som fixade musik så är det jag som ska sriva texten med hjälp av dom andra sen då..... 

Men jag har 2 mellodier att välja på men jag kommer ju inte på någpot att skriva om....

Jag kan inte skriva om sånt jag inte känner.....

känns som att jag inte är på något humör alls..... Får verkligen panik.....

Jajaj...... Var då iskolan då som vanligt....

Kommer hem och sätter mig och lyssnar på musiken.....

USCH

Imon har vi typ frifufsdag elr vad det nu heter....

Så jag ska ut och gå i mon, yeeeey...... så jg har tvingat med en hehe (Y)

AAJA nu måste jag försöka spåna viadre.....

Hej då..... :) <3


       

NEJ SIMON LADDA INTE NER DOM!!!!!!!!!!!!! puss <3

Av Sofia Hjalmarsson - 8 februari 2013 21:24

Tjenare :)


Hade prov idag med....

Skrev en novell (Y)

Satt (typ) och skrev i 3 timmar e´sen skulle vi haft matte men så blev det inte....

V fick åka hem (Y) 

Så jag ringde min mamma så mamma hämtade mig en kompis och min kusin och en kompis till honom....

Iad när jag kom hem så gick jag och sovpå soffan! så härligt :3 

Sen bakade jag för mamma fyller år om någrra dagar så vi ska FIRA henne!

Imon drar jag och pappa in till stan ska shoppa lite och lite presenter till mamma :)

och lite till allahjärtansdag till kompisar och familjen å lite sånt ;)

Aaja natti alla :) <3

     

Av Sofia Hjalmarsson - 6 februari 2013 19:18

Du är så söt så jag får hål i tänderna :3

^

Tjenare min nya ragningsreplik vet ni 

Idag hade vi nationelltprov usch vad nervös jag va..... men det gick förhoppningsvis bra....

Kom hem lite tidigare idag.... härligt...

Jag kommer hem lägger mig i sängen och somnar såklart......

Så mamma har "symöte" ikväll så kan inte spela in idag heller......

Imon ska jag verkligen försöka.....

Imon matte prov.....

Fredag nationelltprov.....

USCH!!!!!!!!!

vI HÖRES IMONRGON ILF :) <3

         

Av Sofia Hjalmarsson - 4 februari 2013 21:19

Nämen tjena kexet står du här och smular? :3


Idag blev jag påmind om att spela in videon så ska göra de han inte idag det blev mer att göra än väntat.....

 Imon ska försöka....

Jepp jepp :)

Imon är det skola men jag ska till sjukgymnasten igen så han får knäka mina revben och se om jag ska in till sjukhuset IGEN""""

Det är sjukt läskigt när han knäker så..... kan knapt gå sen...

Sen hem och sen träna...... 

Usch palla......

Aja hejdå hörs kanske imon:)<3

         


Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Vill ni ha mer filmer när jag sjunger?
 JA
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards