hjalmarsson97

Alla inlägg under september 2012

:D

Av Sofia Hjalmarsson - 2 september 2012 20:17

Tja :D


Idag har varit en väldigt chiill dag :)

De första jag gjorde va bara att gå upp och gör mig i jordning sen åkte jag och pappa in till stan 

jag köpte rätt mkt saker :D

Sen när vi kom hem så käkade vi sen va det GAIS match som jag occh pappa kollade på!

Sen hade självklart pappa köpt en ny mobil så jag fick ju hjäla honom med den! 

(Tänk hur dåligt jag är på tekniska grejer så skriker pappa och mamma på mig stup i kvarten tänk då hur dåliga dom borde vara) Och deras problem är typ bara att byta bakgrund! ;$

Men imon  ska vi ut och cykla så jag vet inte om jag kkommer blogga i mon!? 

Men hejdå godnatt :D

           

Av Sofia Hjalmarsson - 2 september 2012 00:31

Heej :)


ja hoppas de inte gjorde något att jag la upp 100 grejer om mig själv i stället för att skriva ett inlägg?"!

idag har jag varit ute de mästa och ttyp kickat, hoppat, och sen gick jag en runda på en halv mil jag vet inte vf men jag ville typ fundera...

aja i mon/idag så ska jag och pappa in till stan han ska typ göra något ärende så då passar jag på att shoppa lite :3

men jag kanske gör något större inlägg imån.... '

Hejdå och godnatt :D             

Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Vill ni ha mer filmer när jag sjunger?
 JA
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards